lørdag 5. februar 2011

Arbeidsrom til forfatter - skisser

Hallos!
Her er noen forslag til planløsningen i arbeidsrommet vi jobber med på skolen. Det er raske skisser med feil farger, men i rett målestokk, 1:20. Kjekt å se tilbake på slike innlegg på bloggen når det har gått en stund!



Denne løsningen tegnet jeg. Gjorde litt endringer, men bare såvidt noen små detaljer.

Det nederste bildet viser rutenettet jeg lagde for å plassere downlights. Det var veldig praktisk å gjøre det på den måten. Jeg ville ha veldig mange downlights fordi det er så praktisk å ha et lyst rom når man jobber. Det er jo et arbeidsrom til en forfatter.

I dag var jeg på skolen til klokken 19. Ikke det kjekkeste man kan gjøre etter skolen, men jeg var nødt. Veldig dårlig tid før innlevering. Satt på skolen til klokken 20:30 i går tror jeg, kjempegøy.. Interiøroppgaver tar sinnsykt mye tid! Men det greie med å sitte igjen etter skoletid for å jobbe, er at det er helt stille rundt meg. (Bortsett fra at det er en eller to andre i rommet, da). Når vi er full klasse på dagtid, sitter vi ca. 35-38 elever i ett klasserom. Det sier seg selv at det er vanskelig å konsentrere seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...