onsdag 19. januar 2011

Snop for synet. DFU i Sandnes

Jeg var med min fantastiske venn, Ragnhild, etter skolen i går. Vi dro til DFU, som holder til i Huset Vårt i Sandnes. Da vi gikk inn døren i første etasje og opp trappene til møblene, var "jeg er i himmelen!" det eneste jeg klarte å si. Jeg har aldri vært der før, men det var jammen meg ikke siste gangen jeg var der heller.

Noe av det kjekkeste med besøket var at jeg gjenkjente møbler som jeg hadde blogget om tidligere. Jeg har aldri lært noen navn på designmøbler før, men nå ser jeg at denne bloggen er veldig lærerik for meg. Hadde jeg ikke blogget om møblene tidligere, hadde få av møblene vært gjenkjennelige. Det er så kjekt å tenke "den har jeg sett før!", for da blir interessen for å lære litt om møbelet enda større. 

Noen av favorittene mine på DFU:

Pendellampen Rock, design: Successful Living from DIESEL with FOSCARINI


TV-holderen Vision, design: Gino Carollo


Hvilestolen Peel, design: Olav Eldøy. Denne stolen har jeg blogget om tidligere. Klikk her for å se.


Hagestolen/ spisestolen Vegetal, design: Ronan & Erwan Bouroullec






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...