lørdag 14. mai 2011

Design Distrikt Stavanger

Tidligere i år dro vi til Stavanger for å være med på Design Distrikt Stavanger. Dagen startet med god frokost på hotell, og så gikk vi til møbelgalleriet, Kielland, Midbø og flere steder. Under kan du se bilder fra den kjekke dagen.
Trykk på bildene hvis du vil se dem større.

Taket i toppetasjen var facinerende.

I pottene var det greiner med flotte speilbiter på. Kreativt.

Vi var så heldige at vi fikk se på utsikten.
Det var dessverre ikke så fint vær

"Blomsterpottene" gjentok seg i hele lokalet, også i uteområdene.


Og så gikk vi videre til Møbelgalleriet!



Noen medelever fant en handlekurv og brukte den 
som transportmiddel :)
Fremme hos Kielland. Elise så hestelampen hun hadde tegnet i en oppgave.
Alle jentene skrek da de så denne skuffen.
Folk rundt oss trodde sikkert vi var galne!






Utrolig kjekt å se hvordan litt farger kan friske opp et kjøkken.







Jeg fikk med meg en hel haug med kataloger og brosjyrer. Disse kommer jeg til å ha mye glede av neste år når jeg skal gå på interiør. Jeg har også en hel bunke med Bonytt og Bo Bedre fra 2006 til dags dato. Veldig smart å ha i hyllen på skolen hvis jeg trenger inspirasjon før en ny oppgave :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...