lørdag 1. januar 2011

Oppgave: Header

Nå har jeg endelig stått opp fra latsiden og gjort et forsøk på å gjøre denne bloggen litt mer gjennomført. For første gang, faktisk. Jeg lagde en ny header med et bilde av meg selv. Bildet er tatt en dag jeg sto på en lyskaster i Stavanger sentrum. Jeg la en ny himmel bak, det var fordi himmelen på originalbildet var veldig hvit, og det var lite skyer. Deretter la jeg på litt tekst med navnet på bloggen og stikkord om hva bloggen min handler om. Enkelt og greit, ingenting avanserte greier :)

I tillegg har jeg brukt fargene fra headeren og gjentatt det andre plasser på bloggen min. Det meste av teksten er samme farge som boksa mi, overskrifter og linker er samme farge som de røde (eh.. rosa?) skoene mine.

Den headeren jeg bruker på bloggen er litt kortere i bredden, derfor er teksten litt merkelig plassert her. 

Nå er klokka 01.26, så GODT NYTT ÅR! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...