fredag 29. oktober 2010

Hjerteknuser - Kaizers Orchestra

Kaizers Orchestra ga nettopp ut en ny singel som heter Hjerteknuser. De hadde en konkurranse om å lage en coverlåt bare ved hjelp av notene og teksten til sangen. Jeg hadde derfor hørt en del versjoner av sangen, spilt og sunget den selv, og har hatt sinnsyke forhåpninger til orginalsangen. 

Vinneren av konkurransen ble kåret på onsdag, og da fikk vi også høre orginallåten. Fikk helt sjokk da jeg hørte begynnelsen, det instrumentale var absolutt ikke som jeg forventet, og jeg ble egentlig litt skuffet. Jeg syntes ikke sangen var dårlig, men den var heller ikke så utrolig bra som jeg hadde håpet på. Skal lære meg til å ikke ha så store forhåpninger i fremtiden!

Uansett; selvfølgelig skulle jeg klare å bli totalt forelsket i sangen, og ikke bare "like" den. Derfor har jeg hørt den om og om og om igjen, og vet du hva? Jo mer jeg hører den, jo mer liker jeg den. I dag var det videopremiere på musikkvideoen til låta, og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å smile. Jeg ELSKER den!

Poenget med dette innlegger er hvertfall at du skal se den fantastiske videoen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...