torsdag 7. april 2011

Har kjøpt nytt kamera!

Endelig, torsdag 31. mars kom gladmeldingen om at kameraet mitt var kommet til postkontoret her jeg bor. Jeg sprang og hentet det med en gang (men kunne ikke teste kameraet før dagen etter fordi jeg måtte gjøre en stor samfunnsoppgave, kjipt). 


Nå har jeg gått rundt uten skikkelig kamera i flere måneder, jeg solgte mitt gamle Canon EOS 450d på finn.no før jul. Jeg ville heller ha Canon EOS 550d, det er enda litt bedre, og i tillegg er det muligheter for å  filme. Det var egentlig filmmulighetene som gjorde meg så  gira på å kjøpe nytt. Så da ble det til at jeg solgte kameraet (med objektiv), minnekortet, god kameraveske og alle kabler og originalemballasje for tre tusen kroner. 



Jeg bestillte det nye kameraet på Japan Photo sin nettbuttikk, og betalte tilsammen 7000 kroner for:
- Canon EOS 550d m/ 18-55 IS
- Superforsikring på fire år
- Canon EF 50mm f/1.8 II (Dette koster bare 800 kr, og er kjempekjekt å ha!)


Jeg betalte 7000 kroner for 450d også, så jeg har jo tapt en del penger. Men det er verdt det, for nå er det enda kjekkere å utforske kameraet og ta bilder etter den lange pausen uten kamera! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...